Teknisk service / fejlmelding
Er der problemer med din modtagelse, kan du prøve følgende:
Undersøg om din nabo har samme problem.
Har naboen ikke samme problem, undersøg da, om dine forstyrrelser er på alle kanaler, eller kun på nogle få. Ofte er det kun nogle få kanaler, der er forstyrrelser på.
Hvis du har video eller DVD maskine, kan du forsøge følgende:
Tag antennekablet fra væg - stikket ud af videoen / DVD og sæt det direkte i antennestikket på TV aparatet. Fejlene ligger hyppigt i stik og ledninger. Er fejlen forsvundet, er der noget i vejen med din video / DVD eller forbindelse til TV.
Er fejlen der fortsat kontakt Dansk Kabel TV på tlf. 55 37 71 15 i nedenstående tidsrum:
Mandag - torsdag kl. 08,00 - 16,00
Fredag kl. 08,00 - 15,00
Uden for dette tidsrum henvises til oplysninger på telefonsvarer, ligesom der er mulighed for at indtale en besked.
Fejl på Internet eller IP telefoni - kontakt YouSee på tlf. 70 70 40 40. Husk at have dit kundenummer parat.