Fejlmelding


Teknisk service / fejlmelding


Er der problemer med din modtagelse, kan du prøve følgende:

Undersøg om din nabo har samme problem.

Har naboen ikke samme problem, undersøg da, om dine forstyrrelser er på alle kanaler, eller kun på nogle få. Ofte er det kun nogle få kanaler, der er forstyrrelser på.

Hvis du har video eller DVD maskine, kan du forsøge følgende:

Tag antennekablet fra væg - stikket ud af videoen / DVD og sæt det direkte i antennestikket på TV aparatet. Fejlene ligger hyppigt i stik og ledninger. Er fejlen forsvundet, er der noget i vejen med din video / DVD eller forbindelse til TV.

Er fejlen der fortsat kontakt Dansk Kabel TVtlf. 55 37 71 15 i nedenstående tidsrum:

Mandag - torsdag kl. 08,00 - 16,00
Fredag kl. 08,00 - 15,00
Uden for dette tidsrum henvises til oplysninger på telefonsvarer, ligesom der er mulighed for at indtale en besked.

Fejl på Internet eller IP telefoni - kontakt YouSeetlf. 70 70 40 40. Husk at have dit kundenummer parat.

Kontakt bestyrelsen

Du kan kontakte bestyrelsen her.

Fejlmelding Kabel TV

Servicepartner: Dansk Kabel TV - support
43 32 47 00
Man-fre: 9:00 - 20:00
Weekend og helligdage: 10:00 - 16:00

Fejlmelding Bredbånd og Telefoni

Servicepartner: YOUSEE
70 70 40 40
Man-fre: 8:00 - 20:00
Vagt: 10:00 - 20:00